اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۶۹۳۴

کالدرون گفت شما هم مثل من قهرمانی‌هایتان را فراموش کنید

کالدرون گفت شما هم مثل من قهرمانی‌هایتان را فراموش کنید
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم تمرینات پیمان رجبی سخت‌تر از مارکو است و فشار تمرینات بالاتر رفته است.
۱۷:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۸
وانانیوز|
فصل بدنسازی برای همه بازیکنان بسیار سخت می‌گذرد. به خصوص اینکه یک مربی سختگیر هم بالای سرتان باشد. سعید کریمی، مهاجم جوان پرسپولیس معتقد است سختی بدنسازی در طول فصل به کمک آن‌ها می‌آید. گفت‌وگوی ما با سعید را در ادامه می‌خوانید:
*سعید اوضاع تیم چطور است؟
خدا را شکر خوب است. چند روزی است تمرینات‌مان را شروع کردیم تا از سایر تیم‌ها عقب نمانیم. بچه‌ها با جدیت کار را دنبال می‌کنند تا آماده فصل جدید شویم.
*تمرینات بدنسازی پیمان رجبی چطور است؟
تمرینات واقعاً سنگین و طاقت‌فرساست و به بدن‌ها فشار زیادی وارد شده است، ولی یکی از عوامل موفقیت هر تیمی بدنسازی مناسب است. این سختی‌ها به طور حتم در طول فصل به ما کمک زیادی خواهد کرد.
*تمرینات رجبی سخت‌تر است یا مارکو؟
هر مربی سبک خاص خودش را دارد، ولی به نظرم تمرینات پیمان رجبی سخت‌تر از مارکو است و فشار تمرینات بالاتر رفته است.
*نظرت در مورد آمدن کالدرون چیست؟
اول باید از زحمات برانکو تشکر کنم. چیز‌های زیادی از او یاد گرفتم و برایش در ادامه مسیر زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. کالدرون هم مربی بزرگی است و کارنامه خوبی دارد. امیدوارم زودتر به تمرینات اضافه شود تا بتواند تفکراتش را در تیم پیاده کند.
*پرسپولیس با کالدرون می‌تواند قهرمان شود؟
پرسپولیس آنقدر بزرگ است که هر فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود. تیم ما کیفیت خوبی دارد و با کالدرون می‌توانیم باز هم قهرمان شویم. هر چند می‌دانیم کار سختی داریم. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم، ولی سایر تیم‌ها قطعاً با هدف جلوگیری از قهرمانی مجدد ما وارد لیگ خواهند شد.
*شنیدیم کالدرون در جمع بازیکنان حرف‌های جالبی زده.
خیلی صحبت نکرد، فقط گفت: باید همه متحد باشیم و کنار هم و با تلاش زیاد برای موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران بجنگیم. نکته مهم این است که باید قهرمانی‌های گذشته را فراموش کنید و به آینده فکر کنید. من قهرمان جام جهانی شدم، ولی آن را فراموش کردم، شما هم باید به همین شکل فکر کنید.
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین